مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

خطبه های نماز جمعه مهربان

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

امام جمعه مهربان:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه حادثه ای دیروز دل همه مسلمانان جهان را به درد آورد، حادثه کشته شدن حجاج در منا را نتیجه بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی گفت: ادامه سریال کشتار حجاج اتفاقی که در هفته گذشته نیز اتفاق افتاد دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند و مدیریت غلط و اقدامات ناشایست که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید حواسمان باشد بعضی ها در شبکه های مجازی و اجتماعی از این حادثه تلخ سوءاستفاده و شبهه پراکنی می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند که چرا به حج می روید و به جای رسیدگی به فقرا و محرومین پول خود را به رژیم آل سعود می دهید و توجه به این مطلب لازم است که رسیدگی به فقرا در رفتن به حج هردو از موکدات دین مبین اسلام است.


امام جمعه مهربان در ادامه به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک اشاره و بیان کرد: سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل و دیدار با سران کشورهای جهان و پیگیری حقوق ملت ایرانصورت گرفته و امیدواریم که در هرحال عزت و سربلندی ملت ایران در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام مرسلی تصریح کرد: ما انتظارداریم در سفر رئیس جمهور به نیویورک اجازه نفوذ فرهنگی و سیاسیو اقتصادی کشورهای بیگانه به مملکتمان را ندهد که وجب به وجب خاک این کشور برای بیرون راندن اجانب و بیگانگان به خصوص آمریکا با خون شهیدان عزیز این مرز بوم آغشته شده است.


۹۴/۰۷/۰۳
مهربان فردا