مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان


 
فرمانده سپاه سراب:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه سراب در آئین معرفی فرمانده جدید حوزه شهید محلاتی منطقه مهربان، با اشاره به تحریم های اخیر امریکا علیه ایران، گفت: هدف از تحریم ها تسخیر اقتصادی نیست، بلکه هدف آنها، تسخیر فرهنگ احیا شده ملت ایران بوده که نوک حمله آنها نیز تفکر و فرهنگ بسیجی را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کاظم قلعه با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در بحث نفوذ و با تاکید بر آگاهی مردم، اظهار کرد: دشمن با دین زدایی در کشور، به دنبال نفوذ در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که با وجود نیروهای سیاسی و کارشناسان اقتصادی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان جلو نفوذ دشمن را گرفت.

وی فرهنگ را دغدغه اصلی رهبری خواند و تصریح کرد: در حال حاضر، انواع مختلف تبلت و گوشی های هوشمند بدون هیچگونه تحریمی، با قیمت ارزان وارد کشور می شود در حالیکه نیازهای اساسی و دارویی با تحریم مواجه شده و این نشان می دهد که دشمن در صدد نفوذ دراز مدت در کشور است.

قلعه با یادآوری رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: در آن دوران، مردم با روحیه بسیجی در مقابل متجاوزان ایستادند و امروز هم لازم است مردم با همان روحیه بسیجی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بایستند.

عیسی علیپور فرمانده جدید حوزه شهید محلاتی مهربان نیز در سخنانی با بیان اینکه با همه توان در خدمت نیروهای انقلابی، بسیجیان و خانواده شهدا هستم، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا به دست آمده و آرامش وآسایش ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام خامنه ای(مدظله العالی) هستیم.

در پایان این آیین با قدردانی از زحمات جوادی نسب، عیسی علیپور به عنوان فرمانده جدید حوزه شهید محلاتی مهربان معرفی شد.

منطقه مهربان دارای سه شهر مهربان، شربیان و دوزدوزان و34 روستا است که تاکنون 136 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۹۴/۱۰/۱۶
مهربان فردا