مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه مهربان

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

امام جمعه مهربان:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین این عرصه، حمایت های مسئولان را برای ورود آسان خیرین مدرسه ساز به این عرصه لازم خواند و خواستار توجه ویژه مسئولان به خیران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی کار خیران را خدایی خواند و بیان کرد: وظیفه همه ما این است که از زحمات خیرین تجلیل کنیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات آموزشی و فضاهای آموزشی این شهرستان، اذعان کرد: در برخی روستاهای بالای 50 خانوار، مدرسه مناسب وخانه عالم نداریم .
حجت الاسلام مرسلی، افزود: با توجه به اینکه مدارس و وجود عالم نیاز هر منطقه است، ولی این دو نقیصه در برخی روستاها موجب شده است که اهالی از نعمت آموزش بهرمند نشوند .
وی مدارس را پایه دانشگاه و حوزه علمیه دانست و اظهار داشت: لازم است به مدارس توجه ویژه شود چراکه اگر نیروی مناسب تربیت و جذب شود، می توان در مقابل همه تهدیدهای نرم و فتنه ها مقابله کرد.
در این آئین از 15خیر مدرسه ساز منطقه مهربان به خصوص خانواده برادران مردانی آذر تجلیل شد.
همچنین با حضور حاج کریم مردانی آذر و مسئولان شهرستانی و استانی، از مدرسه روستای اجیر آباد که توسط خانم محمدی اصل در زمینی به مساحت 96متر مربع و با هزینه 100میلیون تومان ساخته شده بود، بهره برداری شد.
در این جشنواره علیرضا محمدی اصل برادر خانم محمدی اصل، تعهد ساخت مدرسه چهار کلاسه روستای صومعه را عهده دار شد و خیرین حاضر در این مراسم 40میلیون تومان پول نقد برای تجهیز مدارس منطقه مهربان اهدا کردند
۹۴/۰۹/۲۲
مهربان فردا