مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

مهربان فردا

پایگاه خبری منطقه مهربان

مهربان فردا - گزارش شهردار مهربان از عملکردشهرداری مهربان درسال 93

به گزارش روابط عمومی شهرداری مهربان، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با ستاد محترم اقامه نماز جمعه مهربان، مهندس حیدری شهردار شهر مهربان روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع شهر مهربان با حضور شهروندان و نمازگزاران محترم گزارشی از خلاصه عملکرد شهرداری مهربان در سال 1393 ارائه و ساماندهی میدان معلم با هزینه بالغ بر 370 میلیون ریال، ساماندهی و توسعه پارک ساحلی کچی چای با هزینه بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال،خرید قیر از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به مقدار 288 تن، آسفالت ریزی و جدولگذاری خیابانها و معابر شهر ، ساماندهی آرامستانهای شهر، خط کشی معابر و نصب تابلوهای شهری را از جمله پروژه های عمرانی اجرا شده در سال 93 بیان نمودند. ایشان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده جهت ارتقاء درجه شهرداری مهربان، نصب و راه اندازی سیستم بی سیم ، طرح آبیاری فضای سبز با استفاده از آب خام و اجرای سردرب ورودی های بازار سرپوشیده شهر و تداوم جدیت در ادامه پیگیریها برای تحقق آنها در سال آتی، پیرامون دیگر برنامه های شهرداری مهربان  برای سال 1394 از جمله خرید دو دستگاه ماشین آلات سنگین، تکمیل و تجهیز پارک ساحلی، تجهیز کارخانه آسفالت، ساماندهی میدانهای شهر، اجرای کف پوش پیاده روهای شهر، توسعه فضای سبز و مبلمان شهری، آسفالت ریزی خیابانها و محلات شهر و ... توضیحاتی ارائه نمودند. مهندس حیدری درخصوص اهمیت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر مطالبی را بیان نموده و آن را یکی از مهمترین فاکتورها در توسعه و پیشرفت شهر بیان کرد و مشارکت شهرداری مهربان با سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینه احداث مجتمع تجاری جهیزیه و  بازارچه تولید و عرضه فرش دستباف را از اقدامات امید بخش صورت گرفته در این زمینه دانست. وی واگذاری امور تنظیف شهر به بخش خصوصی را باعث ایجاد اشتغال برای جوانان شهر و ایجاد فرصت برای شهرداری جهت رسیدگی به امورات عمرانی با فراغ باز بیان نمود. شهردار شهر مهربان در پایان سخنان خود تمام موفقیتهای بدست آمده در راستای خدمت رسانی به مردم شهر را مرقون تعامل، همدلی و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، ارگانها و نهادها و خود مردم شهر دانسته و خواستار تداوم  و هرچه بهتر شدن این تعاملات گردید.

در پایان این مراسم هدایائی از طرف گروه جوانان ساغ سلامت شهر مهربان و عده ای از شهروندان شهر به پاس زحمات و خدمات شهردار شهر مهربان، توسط مهندس عیاری بخشدار بخش مهربان، امام جمعه شهر مهربان، فرماندهی حوزه انتظامی بخش مهربان و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهیدمحلاتی مهربان به ایشان تقدیم گردید.

مردم همیشه در صحنه شهر مهربان پس از استماع سخنان آقای شهردار، با  خطبه های نماز جمعه که توسط امام جمعه فرزانه شهر مهربان حاج آقا جلیلی قرائت گردید، نماز دشمن شکن جمعه را اقامه نمودند.

 



۹۳/۱۲/۰۸
مهربان فردا